недеља, 04. јун 2017.

Fifty Shades of Grey

Kada ponedeljak od ranog jutra krene uz red sastanaka, pa red kafe uz još sastanaka kojima ne vidiš kraj, pa ti lepo ničim izazvana stopiraš sve i ubaciš red slikanja i post koji si trebala još pre dve nedelje, čisto da se čovek malo opusti...
Dobro jutro dragi moji pratioci, ovako je izgledao moj outfit za Kids Fashion Week.
Obožavam sivo-bele kombinacije. Trenutno meni najomiljenije farmerice su upravo ove, iz moje kolekcije, koje su se rasprodale neverovatnom brzinom. Drago mi je da sam obradovala mnoge devojke, spremam vam mnogo novih haljinica.
Početkom meseca sam napravila najsavršenije patike, a već danas, dve nedelje nakon postavljanja fotografije (Instagram: nadjatrajic) imam nekoliko desetina porudžbina, hvala mojim najmlađim i najslađim devojkama<3
Patike nisam napravila sa namerom da ih prodajem, ali pošto vidim da je zainteresovanost ogromna svako ko želi baš ovakve patike može mi se javiti putem porukice.
Hajde da zasijamo zajedno<3




ZARA - beli blejzer, majica i torba
NADJA TRAJIC - boyfriend farmerice i patike

Instagram - nadjatrajic
Facebook page - Nadja Trajic

Нема коментара:

Постави коментар