петак, 21. јул 2017.

Blazer Dress

Sako kao haljina? Da!

Kada pronađem nešto što mi se sviđa, onda iz toga neko vreme ne izlazim. Ovoga puta reč je o oversized sakou.
Dobar sako spada u jedan od ključnih komada kojeg svaka žena mora imati u svojoj garderobi.
Ako ga još uvek niste nabavili, sada je pravo vreme, sniženja još uvek traju.
Pre malo više od mesec dana proslavila sam apsolventsko veče. Do poslednjeg dana nisam znala šta ću obući. Znala sam da će mnoge devojke imati dugačke haljine, ja sam želela nešto drugačije.
Sako haljinu sam nosila još pre par godina, ali je ona zaživela ove godine, i jako mi je drago zbog toga.
Dvoumila sam se između crnog i bež sakoa, i izbor je pao naravno na crni oversized sako.
Mogu ga nositi kao deo poslovnog outfita, kao elegantan sako za svečane prilike ali i kao haljinu, što sam upravo sada uradila.
Sako je sjajno krojen, dovoljno je dugačak da ukusno pokriva zadnjicu, može se nositi kao haljina i tako u isto vreme biti neverovatno elegantni, seksipilni i osećati se moćno.
Usudite se i isprobajte ovaj look. U svakom slučaju, jedan dobar sako uvek će vam dobro doći. :-)


ZARA - crni sako
OFFICE SHOES - cipele
ACCESSORIZE - torba

Instagram - nadjatrajic
Facebook page - Nadja Trajic

Нема коментара:

Постави коментар